Conferință: Inițiere în știința Postului cu Apă în scop terapeutic și transformațional Participă La Eveniment

Blog

Tipuri de post intermitent

Postul intermitent

Tipuri de post intermitent

Tipuri de post intermitent 

Sunt evidente beneficiile pe care le au diversele tipuri de post intermitent asupra organismului – atat prin prisma pierderii in greutate cand si din perspectiva imbunatatirii starii de sanatate. Exista o multitudine de feluri de a tine post intermitent si cu siguranta unele dintre ele exista si acum in viata voastra, doar ca nu ati realizat.

Ce este postul intermitent?

Termenul de post intermitent defineste perioade prelungite de post negru alternate unor ferestre de timp reduse in care pot fi luate mesele. Are beneficii asupra slabirii sanatoase, dar si a sanatatii, regenerarea celulara fiind un beneficiu notabil.

Tipuri de post intermitent

  1. Zile alternate. Este vorba despre situatia in care putem alterna o zi de post negru cu o zi in care numarul meselor este cel obisnuit. (Eu mi-am dezvoltat tehnica de O ZI DA O ZI NU)
  2. O zi/saptamana. Daca in mod normal ai 2 sau 3 mese pe zi, incearca intr-una din zilele saptamanii sa nu mananci nimic.
  3. Fereastra de 3 ore. Abtine-te de la mancare pana la ora 3 dupa amiaza si consuma caloriile aferente zilei maxim pana la ora 6 seara.
  4. O masa pe zi. Concentreaza caloriile aferente unei zile intr-o singura masa, la orice ora doresti tu.
  5. Post intermitent nocturn. Daca iei ultima masa a zilei pana in ora 20, vei beneficia, fara mari eforturi, de post intermitent de minim 12 ore pana a doua zi, la micul dejun. Daca nu optezi pentru micul dejun, fereastra de post intermitent devine tot mai mare.
  6. 16/8. Limiteaza fereastra de consum al alimentelor la 8 ore pe zi. Incearca sa faci antrenamente in perioada de post intermitent, si nu in fereastra de 8 ore. In acest mod, organismul tau va arde grasimile depuse, si nu pe cele ingerate.
  7. Postul 5:2. Acest protocol implica restrictionarea caloriilor la 500 pe zi in 2 din zilele saptamanii.
  8. Post 36 ore. Nu consuma niciun aliment intre cina zilei 1 si micul dejun al zilei 3.
  9. Post ad-hoc. Sari din cand in cand, aleatoriu, peste 1 sau 2 mese din calculele nutritionale zilnice pe care le primesti de la nutritionist sau le efectuezi singur.
  10. Sari peste cina. Similar cu punctul 9.

Orice varianta ai alege sau ai ales deja, nu uita sa te hidratezi corespunzator in fereastra de post intermitent. Un aport de minim 3 litri de apa pe zi (nu, cafeaua nu se pune, deshidrateaza) te va mentine sanatos si va ajuta in pierderea greutatii in exces.

Sursa foto www.unsplash.com

Adaugă o întrebare, un comentariu sau o recenzie.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Filtru apă- antioxidantă și alcalină

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping

GRATUIT doar 10 zile

Inițiere în postul cu apă - pentru începători

Înscrie-te cu emailul și primești gratuit broșura
Informațiile tale personale nu vor fi niciodate distribuite terților